Elementy efektywnego zarządzania zespołem sprzedażowym.
Najczęstsze przyczyny porażek handlowych – skąd się biorą?
Źródła efektywności w kontaktach z klientami.
Rola ceny w procesie sprzedaży.
Filozofia sprzedaży wg Sandlera.
Filary Sandlera – najważniejsze elementy procesu sprzedaży.
osób zarządzających sprzedażą,
właścicieli firm,
sprzedających specjalistów.
Jaki styl sprzedaży prezentuje Twój zespół? Czy ten styl daje wysoką efektywność? Czy może Twoi ludzie są przepracowani, a nie wszystkie zadania, które wykonują, mają sens sprzedażowy? Czy Twoi ludzie są wystarczająco aktywni?
Jak ocenić kontrolę nad organizacją sprzedażową, którą zarządzasz? Czy masz wrażenie, że trzymasz w ręku wszystkie sznurki i wiesz, za który pociągnąć, żeby zmienić kierunki działania swojego zespołu? Dlaczego handlowcy nie chcą zmian?
Jaki jest Twój styl zarządzania zespołem? Czy system motywacyjny wynagradza handlowców w sposób nieadekwatny do wysiłków? Czy zapewniasz członkom swojego zespołu odpowiedni rozwój i wsparcie? Jak Twój styl zarządzania wpływa na poziom stresu, jaki sam odczuwasz w pracy?
dyrektorzy, kierownicy i menedżerowie sprzedaży wszystkich szczebli i specjalności,
kierownicy działów obsługi klienta oraz kierownicy działów wsparcia sprzedaży,
prezesi, członkowie zarządu i dyrektorzy zarządzający nadzorujący sprzedaż.
Czynniki efektywności w zarządzaniu zespołem
sprzedaży. Skąd się biorą różnice w typach procesów sprzedaży.
Jak patrzeć na sprzedaż i zarządzanie sprzedażą, żeby wiedzieć nad czym pracować (na przykładzie badania sprawności sprzedaży zespołów SalesScanner).
Jakich handlowców potrzebujemy i jak rozwijać tych, których już mamy – w zależności od typu procesu sprzedaży. Stosowanie narzędzia FinxS Sales Assessment.
dyrektorzy sprzedaży, kierownicy lub menedżerowie sprzedaży każdego szczebla i specjalności,
kierownicy działu obsługi klienta lub kierownicy
działu wsparcia sprzedaży,
prezesi, członkowie zarządu i dyrektorzy zarządzający nadzorujący sprzedaż.
Jakie są sposoby na sprawdzenie sprawności zespołu sprzedaży?
Które elementy proefektywnościowe zależą od handlowców, a jakie od menedżerów?
Jakie są kluczowe czynniki wpływające na efektywność sprzedażową firmy?
Na co zwrócić uwagę przy konstruowaniu i wdrażaniu programów doradczych związanych z rozwojem sprzedaży?
menedżerowie sprzedaży,
osoby nadzorujące sprzedaż,
właściciele/współwłaściciele firm,
członkowie zarządów.
Jak rozwijać kompetencje sprzedażowe przydatne w sprzedaży B2B;
Jak zabrać się za usprawnienie i zwiększenie skuteczności prospectingu B2B;
Jak zaklejać „dziurawe” procesy sprzedaży B2B i zwiększać ich efektywność;
Jak skutecznie zmonetyzować biznes klienta;
Jak uatrakcyjnić ofertę, żeby argumenty w niej zawarte trafiały do klientów
handlowcy oraz osoby zarządzające zespołem sprzedaży w sektorze B2B
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
Małgorzata Lelonkiewicz - trenerka, coach, konsultantka Extended DISC® oraz FinxS® Sales Assessment. Partner Success Manager w Extended Tools Polska
Michał Wójcik - strateg sprzedaży, psycholog i praktyk Sales Leadership’u, konsultant Sandler Training