O czym mowa:
Jak budować strategię wynagrodzeń w działach sprzedaży;
Jakie elementy strategii sprzedaży uwzględniać w systemie;
Jakie elementy powinny wpływać na wyliczenie premii/prowizji;
Jak wiązać planowanie sprzedaży z premią/prowizją.
Prowadzący:
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
O czym mowa:
Jak przygotować strategię pozyskiwania nowych klientów?
Jakie elementy prospectingu mogą się przydać w Twoich procesach sprzedaży?
Jak przygotować narzędzia prospectingowe?
Prowadzący:
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
O czym mowa:
Co zmieniło się w porównaniu z trendami z zeszłego roku?
Najważniejsze kierunki zmian w sprzedaży 2024.
Co może być szczególnie istotne na polskim rynku.
Prelegenci:
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
O czym mowa:
Szefie sprzedaży! Sprawdź czy wewnętrzne systemy są szczelne!
Przygotujcie się!!! Jeśli tego nie zrobicie, to przygotujcie się na porażki.
Korzystajcie z narzędzi!!! Czasy improwizatorów się skończyły.
Najważniejszy zasób handlowca to czas. Jeśli klient ma powiedzieć „NIE”, to niech to zrobi szybko.
Prelegenci:
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
O czym mowa:
Od lat mierzymy się z wieloma mitami pokutującymi wśród sprzedawców i szefów sprzedaży. Część z nich jest mocno zakorzeniona w sprzedażowej społeczności i wyrządza wiele szkód handlowej efektywności. Kto z Was nie słyszał zdań typu: „Sprzedajemy za mało, bo moi handlowcy nie umieją zamykać sprzedaży” albo „Nie wolno mówić źle o konkurencji” albo „Ja chcę płacić dużo moim handlowcom, ale im się nie chce zarobić tych pieniędzy” i wiele innych. Grupa ekspertów w serii kilkuminutowych wystąpień krok po kroku będzie burzyła te odwieczne „prawdy sprzedażowe”. Ciekawe czy Was przekonają?
Prelegenci:
Paula Leśniewska
Jakub Szajkowski
Andrzej Twarowski
O czym mowa:
Jak przygotować strategię pozyskiwania nowych klientów?
Jakich elementy prospectingu mogą się przydać w Twoich procesach sprzedaży?
Jak przygotować narzędzia prospectingowe?
Jak zbudować efektywny plan prospectingu?
Prowadzący:
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
Paula Leśniewska - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, praktyk, coach
O czym mowa:
Co to znaczy "sprzedaż oparta na sukcesie klienta w B2B"?
Jak się przygotować do procesu sprzedaży?
Jak monetyzować obecną sytuację klienta?
Jakich argumentów używać?
Jak bronić godziwej ceny produktu/usługi?
Prowadzący:
Jacek Czarnowski - trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą Sandler Training, konsultant, facylitator
Paula Leśniewska - trener sprzedaży, praktyk, coach