Etapy rozwoju i strategia sprzedaży biur rachunkowych
Analiza standardowych zachowań klientów w procesie sprzedaży i obsługi klienta.
Filary systemu Sandlera. Filozofia procesu Sandler Selling System. Strategia WIN-WIN.
Triada relacyjna – baza do budowania relacji z klientami.
Podstawowe narzędzia budowania asertywnych relacji.
Strategia Negatywnego Odwracania – jak być postrzeganym jako doradca. Sztuka mówienia NIE w procesach sprzedaży i obsługi klienta.
Kontraktowanie – umawianie się z klientem na przebieg procesu sprzedaży.
Sprzedażowe wartości usług biur rachunkowych w kontekście bólów klienta. Umiejętność wykorzystania zalet i mocnych stron działania biur, adekwatnie do sytuacji klienta.
Technika lejka bólu – proces oceny potencjału do współpracy klientów biur rachunkowych. Dochodzenie do ukrytych problemów klienta i ich konsekwencji.
Techniki relacyjne – WPROST - wprowadzanie do rozmów z klientami trudnych tematów.
Rozmowa o cenie usługi i zasobach potrzebnych do podjęcia współpracy.
Sposób prezentowania zasad współpracy – reakcja na odkryte problemy klienta.
Zamykanie sprzedaży – technika termometru.
Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą, konsultant, facylitator.
Pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży i dyrektora marketingu na rynkach FMCG, mody i usług. Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył też Akademię Konsultantów Zarządzania, Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji Pathways.
Od 2010 licencjonowany trener i konsultant Sandler Training. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Realizuje projekty skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedażowej. W jego szkoleniach, wykładach i seminariach wzięło udział ponad 11.000 osób.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Twórca i organizator największej w północnej Polsce cyklicznej konferencji dla menedżerów sprzedaży – odbywającej się od 2012 r. w Gdańsku "Morfologii Sprzedaży" i od 2018 r. "Morfologii Przywództwa".