Fundament budowania relacji w biznesie – wstęp psychologiczno-filozoficzny.
Aktywne słuchanie.
Zarządzanie emocjami w relacjach.
Komunikowanie trudnych spraw.
Asertywność / Stawianie granic.
Zarządzanie sobą w stresie.
Unikanie komunikacji agresywnej.
Analiza raportu indywidualnego Extended DISC.
Budowanie świadomości różnorodności stylów komunikacji.
Wstępna diagnoza stylów komunikacyjnych zespołu.
Etapy rozwoju pracowników.
Komunikacja z pracownikami na różnych etapach rozwoju i w różnych sytuacjach biznesowych.
Zarządzanie różnicami pokoleniowymi w zespole.
Komunikowanie z najmłodszymi członkami zespołu.
Analiza otoczenia biznesowego – model PESTEL.
Analiza konkurencji.
Analiza SWOT.
Tworzenie wizji rozwoju przedsiębiorstwa.
Tworzenie priorytetów rozwojowych – planowanie metodą OKR.
Praca na procesie - zadania, KPI, kamienie milowe.
Rola procesu w skutecznym realizowaniu celów.
Test diagnozujący styl zarządzania.
Zarządzanie poprzez kooperację
Strategia WIN-WIN w pracy Menedżera.
Zasady kontraktowania współpracy i efektywnego raportowania.
Zasady monitorowania i udzielania informacji zwrotnej.
Komunikacja korygująca i plany naprawcze.
Typy motywacji - motywacja wewnętrzna i zewnętrzna.
Metody budowania motywacji w zespole z uwzględnieniem najmłodszego pokolenia pracowników.
Zarządzanie talentami.
Tworzenie możliwości i planowanie indywidualnego rozwoju pracowników.
Podstawowe zasady budowania systemów motywacji finansowej
Zasady i komunikacja w delegowaniu zadań.
Typy spotkań zespołów.
Przygotowanie i prowadzenie spotkań operacyjnych.
Spotkanie zarządcze jako proces.
Sposoby moderowania spotkań.
Zasady zarządzania zespołem w systemie pracy zdalnej.
Od 15 lat prowadzi szkolenia dla firm, korporacji, instytucji finansowych oraz osób prywatnych.
Specjalizuje się w tematyce związanej ze sprzedażą, promocją i rekrutacją. Doświadczenie sprzedażowe zyskała prowadząc dwie firmy: Agencję reklamową oraz firmę szkoleniową.
Przez 8 lat związana z branżą finansową, gdzie diagnozuje potrzeby szkoleniowe, wdraża i prowadzi szkolenia dotyczące produktów ubezpieczeniowo-finansowych dla specjalistów, menedżerów i dyrektorów.
Współpracuje przy tworzeniu standardów sprzedaży dla korporacji finansowych.
Prowadzi warsztaty motywacyjne oraz sesje coachingowe dla sprzedawców. Posiada doświadczenie w sprzedaży, jak również w prowadzeniu zespołu sprzedażowego na stanowisku dyrektora oddziału sprzedaży.
Absolwentka Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy oraz Wydziału Psychologii Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu. Ukończyła studia podyplomowe w WSB w Toruniu w zakresie Coachingu oraz Akademię Menedżera w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.
Trener sprzedaży i zarządzania sprzedażą, konsultant, facylitator.
Pełnił stanowiska dyrektora sprzedaży i dyrektora marketingu na rynkach FMCG, mody i usług. Absolwent geografii i studiów MBA na Uniwersytecie Gdańskim. Ukończył też Akademię Konsultantów Zarządzania, Akademię Coachingu Biznesowego oraz Szkołę Facylitacji Pathways.
Od 2010 licencjonowany trener i konsultant Sandler Training. Właściciel gdańskiej firmy Cetus Consulting – franczyzobiorcy Sandler Training. Realizuje projekty skierowane do kadry menedżerskiej i handlowej, prowadzące do zwiększenia efektywności sprzedażowej. W jego szkoleniach, wykładach i seminariach wzięło udział ponad 11.000 osób.
Wykładał na studiach MBA na Uniwersytecie Gdańskim oraz Wyższej Szkole Biznesu i Administracji w Gdyni. Twórca i organizator największej w północnej Polsce cyklicznej konferencji dla menedżerów sprzedaży – odbywającej się od 2012 r. w Gdańsku "Morfologii Sprzedaży" i od 2018 r. "Morfologii Przywództwa".